18 Ekim 2012 Perşembe

kalemimin ucundan bu sefer....

çizim yapmaya bayılmama ve ayılmama rağmen nedense kendi çapımda  bir
zaman problemi yaşıyorum.Bi tanecik kızım var evet anneyim,ve şu an çalışmıyorum,,,bu zaman ayarlarıyla
en kısa zamanda ilgilenmem lazım,,,
2 gündür elime geçen herşeye çizmeye başladım,,,ve bunlar çıktı ortaya,ben çizerken çok eğlendim,,,
daha nelere neler neler çizilir,,,



bina çizmeyi çok seviyorum,önceden de çizerdim ama bu aralar
daha çok ilgimi çekiyor,,,bi parça maket kartonuna çizilen binalar,,,


bu resmi siz yorumlayın:)

bu da bir karton parçası....ne zamandır duruyordu masamda,,,,
üzerine çizim yapılmayı bekleyen diğer parçalar gibi,,,
bu resmi de siz yorumlayabilirsiniz,,,
herkesin herşeye aynı anlamı yüklemesi anlamsız olur diymi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder