2 Kasım 2012 Cuma

bebek şekerleri (kokuları) falana falan :)

           herkese merhaba,,,işte geçen sene 8 aylık hamile iken kızım Azra için yaptığım bebek kokuları,,,,
        ben yaparken acayip eğlendim,,,eğer elimden gelir diyorsanız bence nacizane kendiniz yapın,,,,
                    arkadaşım Emel bir kız bebek bekliyor,,,bu post u özellikle Emelciğim için atıyorum,,,,
     

malzeme listesi kafanızda biraz belirledikten sonra bence güzel bi gezin,,,aklınızdakilerden çok daha farklı 
materyaller görüp bulabilirsiniz,,,
bu kelebekler aklımda yoktu,karşıma çıktı ve aldım ve yaptım,,,

        koca bir kutu çikolata aldım,tabi o zaman çikolata memleketi Brüksel deydim,,,ama üzülmeyin,inanın burda da çok iyi çikolatalar var,,,çikolataları folyoyla kapladım,sonrada renkli kagıtlara sardım,bağladım,,,
e nede olsa kız çocuk tatlısıyla bide kısmetiyle gelir,,,,,
hastane odamdan bir kesit,,,

bu harika kurabiyelerde daha 3 hafta önce doğum yapan kardeşim Merve nin kızı Mina Ceyda için 
hazırlanmış,,,
üstelik bunları Merve nin arkadaşı Merve,Ceyda adına kargoya vermiş,,,
Ceyda nın ilk kargosu,,,
bu arada tatları müthiş,,,


ben kızım için yaptığım bu kokuları banyomda kullanıyorum şu an,,,hala güzel kokuyorlar,,,


bu da kızım için yaptığım kapı süsü,,,,

fotoğrafta gördüğünüz defteri ziyarete gelenlerin Azra ya mesaj yazmaları için almıstım,,,
tüm anne adaylarına güzel bir hamilelik,iyi bir doğum diliyorum,,,



1 yorum:

  1. Kuşa bayıldım..çok güzel olmuş.atıştırmalıklara diyecek laf yok zaten süper gözüküyolar..Sanırım onlardan yememe az kaldı...

    YanıtlaSil