14 Şubat 2013 Perşembe

cik cik cik cik.........


benim ıkea sevdam bitermi bilmem ama bitmesini istemem,,,evimizin herşeyi ıkea diyenlerden olarak,
kızımız azra da HERŞEY IKEAAAA,EVİMİZİN HERŞEYİ IKEAAAA diye ortalıkta geziniyor,,,
geçen sabah kızımla ıkea ya kahvaltıya gitiik,nasıl mutlu oldu nasıl,,,

ıkea yı bilenler yada takip edenler diyim,bu kuşların kumaşını tanımışlardır,,,
kuşlu kumaştan kuşları kestim ve bi kısmını hatırlarsınız belki azra nın odasına ipe mandalladım,,,,
ve bunlarıda kendisine kuş sözüm olan gülşen e yaptım,,


diğer tarafını daha farklı kumaşlarla yaptım,hafif balık hafif fili andırdılar,,,,




kırmızı ipteki düğümlerin aralarına kumaşlarınıza uygun renkli boncuklar takabilirsiniz,,
benim elimde siyah vardı,koymak istemedim,,,

bunları  daha da çoğaltmanız mümkün...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder