29 Mart 2013 Cuma

çizgiye hayran....


belçika'da misafir öğrenciliğim sırasında kitapçıda yaptığımız bir proje sayesinde tanıştım bu çizimlerle,,,
masalların hikayelerin böylesine ufuk açıcı resmedilmesi beni acayip heyecanlandırıyor...
bu kitabı o zaman almadım,sanırım oldukça pahalıydı,ama bende fotoğraflarını çektim,,
renklere desenlere çizgi tadına hayran kaldım,,,,
şimdi 2 yaşında bir kızım var ve ona kitap alırken önce çizimleri orjinal ve iyi olanları seçiyorum,sonrasında içerikde uygunsa alıyorum,,,bu benim için gerçekten önemli,,,bu şekilde estetik kaygıları minik minik gelişen çocuklar yetişeceğini düşünüyorum,,,
türkiye de yok değil iyi çizerler,,,biraz dikkatle ve özenle bakarsanız,araştırırsnız harika çizilmiş harika içerikli kitaplar var,,,


artık herşeyin tasarımsal algılandığında şu dönemde duyarlı olmak yeterli,,,
mobilya dekorasyon halı kıyafet aksesuar tabak çanak yemekler aklınıza gelebilecek herşey ama herşey yeniden yorumlanıyor ve belli bir noktaya ulaşıldı diye düşünüyorum,,,
insanlar duyarsız kalmasın istiyorum,,,
emin olun hayatın ne kadar enfes olduğunu daha iyi görüceksiniz ve öğretmiş olacaksınız çocuklarınıza,,,,






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder