6 Mart 2013 Çarşamba

ESKİLER...2009 MİLANO dan kareler,,,1,,,


bellekte eski dosyaları karıştırırken,Milano dosyasına bakmadan geçemedim,,,
Ve fotoğraflara bakmak bana iyi geldi,tasarımla ilgili herşey beni heyecanlandırmaya yetiyor,,,eski olsalar bile,,,,
hangi konu olursa olsun,eskilere bi bakmak ilerlemek için pek iyi oluyor,,,tabi o kadar fotoğraf var ki ben sizin seçtiklerimi koyuyorum,,,
devamı gelicek,,,,


bu fuara gitmeyi çok istiyodum,ve eşim evlendiğimizde söz verdi götürmek için,ve götürdü,
tekrar teşekkür ediyorum burda,,,


bu siluet olayları istanbul New york  tokyo vs. her türlüsü yapıldı,,,
sonraları bardaklara tabaklara t-shırtlere çantalara yansıdı,,,
sıkıldık mı sorusuna kendi adıma şöyle cevap veriyim, iyi kaliteli tasarım adına yapıldığı anlaşılan içine hafifte espri katılanlar hala iyi,kullanılır,,,
ben bu yatak başına bayılmıştım o zaman,şimdi de seviyorum,,,




bu siluet çok basit bi uygulama,,,
zaten başarılı tasarımlara bakarsanız basit ama güçlü ve düşünülmüş işler ses getiriyor,,,

http://www.roche-bobois.com/  
bu markaya hayranım,,,yıllar önce üniversitede okurken araştırma esnasında keşfetmiştim,,,
ve gerçek gerçek fuarda görmek süppperrdi...
renkler desenler formlar,harika,,,,



bu saati hatırlarsınız,o kadar çok kullanıldı ki,,,
sevimli ve bana göre tasarımda kendinden söz ettiren basit ama iyi bir olay...



ve hayranı olduğum 2. marka MOROSO          http://www.moroso.it/
tıpkı roche boboıs  gibi bununda renkleri desenleri formları tam benlik.
moroso dan daha kareler gelicek,...

moroso tasarımı bu karedeki koltuk sehpa yastıklar halı hepsi harika,mükemmel,,,
10 numara...


bu da Yokujın Yoshıoka tasarımı,,,moroso için..
evime alıp kullanmam ama farklı bir mekanda kullanılabilir entresan bir tasarım,,,


bu amcada orda çekim yapanlardan biriydi,,,,

2 yorum:

  1. Ah o gri koltuklara bayıldım...Şu sıralar feci bir beyaz dönem geçiriyorum ama grilere de bayılıyorum...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz her zaman vazgeçilmez olcak sanırım bazılarımız için :)
      ama gri de es geçilmez bir renk kesinlikle.
      giyim de mobilyada duvarda detaylarda,,,
      çok dengeleyici bir renk,,,
      sevgiler...

      Sil