4 Ekim 2013 Cuma

muffin pasta


havalar iyice sogudu... e bizim Azra da nasibini aldı,ve bugün okula gitmeyen kızımla birşeyler yapma telaşıyla elimizin hamuru bu muffin pastayı yaptı....
basit eğlenceli keyifli ve insanın içini ısıtan görüntüler elde etmeniz pek mümkün....
çektim çektim orda çektim burda çektim bide şurda çekiyim derken Azra nın deyişiyle 'bisssürüüü' oldu fotoğraflar,,,ve sizinle bi kısmı paylaşılmış oldu,,,,


sizi görüntülerle başbaşa bırakmadan bu basit ve lezzetli kekin tarifini veriyim,,,,

3 yumurta 
3 türk kahve fincanı şeker
bunları güzelce çırp....
3 t.k.f. sıvıyağ
3 t.k.f. yoğurt
şimdi bida karıştır....
4 t.k.f. un
kabartma tozu vanilya

karıştır dök pişir,,,,üzerine ben kendim sos yapıyorum,,,
annemden gördüğüm için ölçüsüz

az un az şeker süt kakao  kıvamlıca pişir,,kapatınca vanilya dok,,,hazır,,,




ben bu keki lohusalığımda olduça çok  yedim,,,o kadar canım çekiyordu ki, her bebek görmeye gelene bu keki yapıyordum....
anne 'niye öğrettin' diye hayıflansamda iyi ki öğretmiş nidaları ağır basıyor,,,








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder