25 Kasım 2013 Pazartesi

tasarım olsun bana,,,,


           evet ben bu işi seviyorum,,,renkli desenli farklı kumaşlar,çeşit çeşit düğmeler,rengarenk ipler kurdelalar ve daha bir çok malzeme,,,,
            bunlar haricinde kağıtlar defterler kartonlar ekolinler kalemler boyalar falan falan,,,,
dikmeyi çizmeyi çok seviyorum,,,
            ve ben dikiyorum,diktikçe dikesim geliyor,,,Azra okula başlayana kadar biraz vakit sıkıntım oluyordu,,,
artık vakit sıkıntım da kalmadı diyebiliriz...
ve bu kadar dikmeye satıyorum arkadaşlar,,,,
           her yapılan oyuncak tek üretimlik olup,desen boyut renkler tamamen kişiye özel yapılacak...
bu farklı ve kuralsız dikişlere sahip oyuncaklar için mail yoluyla görüşebiliriz....
ve yaptığım illustrasyonlar da artık yolcu olcaklar,,,,
aynı oyuncaklar gibi çizimlerde tek yapımlık olup istediğiniz dilediğiniz boyutlarda ve kişilere ait özelliklerle yapılacak,,,
                                   ilgi gösteren beğenen ve bana destek olan herkese çok teşekkür...
irtibat: esesucmak@gmail.com






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder