15 Ocak 2014 Çarşamba

HEPSİ INSTAGRAMIN SUÇU

 
 
 
 merhabalar,,,
inanın bu sefer ınstagramın suçu...instagram varken paylaşmam gerekenleri paylaşıyorum diye blogu erteledimde erteledim,,,halbuki ben anlayamadım bu blog işi gönül işi,,,keyif işi,,,,,

tekrar tekrar özür dileyerek güzel haberlerimi veriyim hemen,,,
instagramda çizimlerimin Kanada lardan beğenilmesi üzerine bir çizimim istendi ve sitelerine 1 aylığına koydular,,,,isteğe göre baskı yapıp satış yapılcak,,,
dünyanın dört bir tarafından sanatçı illustratorler çizim gönderiyorlar ve onlarda satışı ve tabi ki bir nevi reklamınızı yapmış oluyorlar.....

http://www.misterdressup.com/products/esra-uygun
 
burdan benim sayfama bakabilirsiniz....
bunlar insanı motive ediyor,,,,
 
çok daha güzel ve iyi projeler pek yakında.............
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder