12 Nisan 2013 Cuma

bugün ne aldım'''


bugün kızımla biraz gezelim diyerekten bir alışveriş merkezine attık kendimizi,,,
ve bugünün sonuçları,,,
sevdiğim ve takip ettiğim http://decor8blog.com/  blogun sahibi Holly BECKER olduğu için all decor aldım,,,tabi beklentilerimi karşılamadı o ayrı,,,
ve geçenlerde görüpte almadığım ama hep aklımın bir yerinde olan bir albüm...Paris'te Aşk...
indirimde olmasıda beni cezbetmedi değil,,,
fransızcaya gerçekten hayranım,her ne kadar öğrenemesemde,Brüksel'deyken eşimin sürekli fransızca kanallar izlemesi,fransızca dinlemesi beni hiç rahatsız etmezdi,,,
bana çok estetik ve özgür geliyor,,



ve gelir gelmez dinlemeye başladım,,,ve işte bu dedim,,,
benim gibi Paris'i ve fransızcayı seviyorsanız,kaçırmayın bu albümü derim...ben D&R dan aldım,,,


bizimki burda da yerini bulmuş,,,


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder