28 Mayıs 2013 Salı

niye kuş...


niye kuş? sorusuna cevap arıyoruz,hep beraber,,,,düşüncelerinizi bekliyorum,,,
sakinler mi ya da huzur mu veriyorlar insana ya da özgürlük mü altında yatan kelime,nedir yani?
herkes kuş çizer,kuş diker,kuş kuş kuş,,,,,
bana bakmayın,benim evimdeki kuş figürlerini birgün çekip koyucam,,,
moda akımı gibi birşey,,,
ara ara kaplumbağa çiziyorum,,,, Oda başlar yakında gibi geliyor,,,


ben de diktim tekrardan 2 kuş daha,yerlerini de buldular hemen,,,,


düşüncelerinizi bekliyorum.....

1 yorum:

  1. İyi Çalışmalar Esra Hanım.. Instagramdaki hesabınızı gördüm çok beğendim. Blogunuza da bir göz atmak istedim ve iyiki de atmışım. Tarzınız, çizimleriniz bez bebekleriniz hepsi çok farklı ve çoooooook güzel. Kelimelerle anlatamayacağım kadar çok beğendim. Bayıldım bayıldım bayıldııımm. Ellerinize sağlık.. Uzun zamandır bende 1 yaşındaki kızım için bez bebekler yapmak istiyordum. Dikiş yapmayı çok seviyorum. Böyle artık kumaşları değerlendirmeyi seviyorum. Sizin bebeklerinizi gördükten sonra bende heveslendim yapmak için. Kızınız için yaptığınız herşeyi çok beğendim. Size birşey sormak istiyorum. Kitapçı bebeği, kediciği ve diğer bebekleri hangi kumaşla yaptınız? Benim pek kumaş bilgim yok. Dokusu rengi çok hoşuma gitti de. Beni bilgilendirirseniz, bende bu kumaştan alıp kızıma bir an önce bebek yapmak istiyorum. Sıkı takipçinizim artık. Çalışmalarınızın devamı diliyorum. Umarım blogunuzu sürekli güncelleme fırsatı bulabilirsiniz :)

    YanıtlaSil