4 Mart 2013 Pazartesi

ELMALI TART


pazar günü öğleden sonra elmalar gözüme takıldı,zaten bir misafirimiz olcaktı,
ve uzun zamandır elmalı tart yapmadığımın farkına vardım,,,,
ve çok basit olan tarifi uyguladım,çok da lezzetli oldu,,,,



hamuru için

2 çay bardağı sıvıyağ
3 kaşık yoğurt
2 yemek kaşığı toz şeker
karbonat
1 yumurta
un

elmalı harç için ben 4 elma kullandım,siz zevkinize göre arttırıp azaltabilirsiniz,,
elma rendesi az şeker ve tarçını tavada biraz kavurun,,,

hamuruda yoğurun,3 de 2 sini yapacağınız kaba yayın,üzerine pişen elmalı harcı koyun
ve son olarak kalan hamura biraz un ekleyip istediğiniz şekilde yerleştirin,,
ben merdaneyle açıp şeritler kesip öyle böyle yerleştirdim,,

ve 180 derecede üstü hafif kızarana kadar pişirin,,,
servis yapcak zaman üzerine pudra şekeri yakışıyor,,,

      AFİYET OLSUN,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder